Wydarzenia, wystawy, projekty

Zapraszamy do zapoznania się z muzealnymi aktualnościami.

luty
kwiecień
luty
kwiecień

48. JARMARK WIELKANOCNY – INFORMACJE ORGANIZACYJNE I WARUNKI UCZESTNICTWA

Impreza organizowana będzie w dniu 13 kwietnia br. (Niedziela Palmowa) w godz. 10.00 -17.00 na terenie naszego Muzeum.

👉HANDLOWCY: W terminie od 3 do 28 lutego br. czekamy na oferty handlowe, W TYM TERMINIE NIE WYSYŁAMY JESZCZE KART ZGŁOSZENIA. Karty będą wysłane dopiero po wyborze ofert handlowych na imprezę tj. w terminie 3-14.03.

👉TWÓRCY LUDOWI: oraz osoby starsze w przypadku nieobsługiwania maila mogą zgłaszać się osobiście lub telefonicznie do działu III.

👉WARUNKI UCZESTNICTWA:

✔ Ofertę handlową należy przesłać drogą mailową na adres sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl, w określonym wyżej terminie (oferty przesłane poza określonym terminem nie będą rozpatrywane!).
✔ Oferta musi zawierać opis produktu przeznaczonego do sprzedaży oraz jego fotografię (max. 2 zdjęcia, bądź link do strony www, Facebook ect.)
✔ Przesłanie oferty handlowej dotyczy zarówno wystawców, którzy pierwszy raz chcą sprzedawać swoje produkty podczas imprezy, jak również tych, którzy brali już wcześniej udział w przedsięwzięciach organizowanych na terenie Muzeum.
✔ Organizator zastrzega sobie prawo decydowania o rodzaju sprzedawanych podczas imprezy produktów oraz lokalizacji stoisk handlowych (nie decyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń!).
✔ Pierwszeństwo w przyznawaniu miejsca pod działalność handlową oraz stoisko organizatora (Markiza) podczas imprez mają twórcy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Twórców Ludowych, handlowcy prezentujący rękodzieło ludowe oraz handlowcy sprzedający wyroby kulinarne wpisane na listę kulinarnego dziedzictwa.
✔ W trosce o wysoki poziom oferty handlowej, do sprzedaży dopuszczane będą jedynie wyroby rękodzieła ludowego i artystycznego (handmade), czyli wyroby, które powstały w sposób nieprzemysłowy. Nie będą natomiast dopuszczane towary i artykuły z importu z Chin oraz wyroby masowej produkcji i z tworzyw sztucznych.
✔ Po zapoznaniu się z całą nadesłana do Muzeum ofertą, organizator dokona wyboru stoisk handlowych do udziału w imprezie oraz poinformuje wystawców (drogą mailową lub telefoniczną) czy ich produkt zakwalifikował się do sprzedaży podczas imprezy. Informacje te zostaną przekazane w terminie 3-14 marca br.
✔ Po zakwalifikowaniu produktu do sprzedaży, wystawca otrzyma droga mailową do wypełnienia KARTĘ UCZESTNICTWA oraz REGULAMIN.
✔ Udział w imprezie należy niezwłocznie potwierdzić, uzupełniając i odsyłając KARTĘ UCZESTNICTWA pocztą elektroniczną na e-mail: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl.
✔ Opłatę za stoisko należy uiścić PO DOSTARCZENIU KARTY UCZESTNICTWA do organizatora w terminie nieprzekraczalnym do 21.03. na konto wskazane w KARCIE. W przypadku nie uiszczenia opłaty za stoisko w terminie, wystawca zostanie wykreślony z listy uczestników i zastąpiony innym, z listy rezerwowej.
✔ Ze względu na ograniczone możliwości wystawiennicze, powierzchnia stoiska własnego podczas imprezy obejmuje maksymalnie 6 m długości oraz 3 m szerokości. Jednemu wystawcy przysługuje jedno stoisko. Nie ma możliwości wynajmu dwóch stoisk – w dwóch różnych miejscach.
✔ Dbając o dobry wizerunek przedsięwzięcia, wystawca zobowiązany jest uczestniczyć w całości imprezy. Zamknięcie stoiska uczestnika przed zakończeniem imprezy jest niedopuszczalne.
✔ Wystawca ma obowiązek odjechać samochodem z terenu Wydarzenia do godz. 9:30 na wyznaczony przez organizatora parking, który znajduje się poza terenem Muzeum Wsi Opolskiej. W przypadku spóźnienia samochód nie będzie miał możliwości wjazdu na teren Muzeum. Na ekspozycję można ponownie wjechać dopiero po zakończeniu imprezy tj. po godz. 17:00.
✔ Uczestnicy nie stosujący się do w/w zasad oraz REGULAMINU, nie będą mieli możliwości udziału w kolejnych przedsięwzięciach.

👉W sprawach organizacyjnych dotyczących imprezy, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

✔ sprawy organizacyjne przedsięwzięcia oraz dot. programu imprezy: Ewa Olbryt tel. 774572349 wew. 115, w dni robocze w godz. 9:00-14:00 lub mail ewa.olbryt@muzeumwsiopolskiej.pl
✔ sprawy dot. stoisk handlowych: Natalia Ciępka tel. 774572349 wew. 114, w dni robocze w godz. 9:00-14:00 lub mail natalia.ciepka@muzeumwsiopolskiej.pl
✔ promocja wydarzenia Jacek Jarosz tel. 774572349 wew. 214 w dni robocze w godz. 9:00-14:00 lub mail jacek.jarosz@muzeumwsiopolskiej.pl
✔ sprawy dot. rozstrzygnięcia Konkursu i wystawy pokonkursowej Opolskie kroszonki i pisanki, Bogdan Jasiński, tel. 774572349 wew. 120 w dni robocze w godz. 9:00-14:00 lub mail bogdan.jasinski@muzeumwsiopolskiej.pl.

❗Zapraszamy❗