Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/klient.dhosting.pl/muzeumwsi18/muzeumwsiopolskiej.pl/public_html/wp-content/themes/muzeumwsiopolskiej/single-mwp_events.php on line 39

OFERTY HANDLOWE NA JARMARK WIELKANOCNY – REKRUTACJA ZAMKNIĘTA!


PROSIMY JUŻ NIE NADSYŁAĆ OFERT!  BRAK MIEJSC HANDLOWYCH

Ze względów organizacyjnych i przyjętych wewnętrznie zasad bezpieczeństwa przy organizacji imprez plenerowych ilość miejsc handlowych została ograniczona. W chwili obecnej posiadamy komplet wystawców na Jarmark Wielkanocny. Zapraszamy do udziału w kolejnych przedsięwzięciach.

JARMARK WIELKANOCNY planowany jest na dzień 10.04.2022 r. (Niedziela Palmowa).
Oferty handlowe przyjmowane będą w terminie: od 1 do 20 marca br. Oferty nadsyłane poza wyznaczonym terminem, nie będą rozpatrywane.

  • Ofertę handlową należy przesłać drogą mailową na adres sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl, w określonym przez organizatora terminie.
  • Oferta musi zawierać opis produktu przeznaczonego do sprzedaży oraz jego fotografię.
  • Przesłanie oferty handlowej dotyczy zarówno wystawców, którzy pierwszy raz chcą wystawić swoje produkty podczas imprezy, jak również tych, którzy brali już wcześniej udział w przedsięwzięciach organizowanych na terenie Muzeum.   
  • Ze względu na specyfikę miejsca oraz ograniczone możliwości wystawiennicze organizator zastrzega sobie prawo do decydowania o doborze oferty handlowej.
  • Po zapoznaniu się z ofertą organizator informuje wystawcę czy produkt zakwalifikował się do sprzedaży podczas imprezy.
  • Pierwszeństwo w przyznawaniu miejsca pod działalność handlową podczas imprez mają twórcy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Twórców Ludowych, handlowcy prezentujący rękodzieło ludowe oraz handlowcy sprzedający wyroby kulinarne wpisane na listę kulinarnego dziedzictwa.
  • W trosce o wysoki poziom oferty handlowej, do sprzedaży dopuszczane są jedynie wyroby rękodzieła ludowego i artystycznego (handmade), czyli wyroby, które powstały w sposób nieprzemysłowy. Nie są dopuszczane natomiast towary i artykuły z importu z chin oraz wyroby masowej produkcji i z tworzyw sztucznych.
  • Po zakwalifikowaniu produktu do sprzedaży, organizator przesyła droga mailową do wypełnienia KARTĘ UCZESTNICTWA oraz REGULAMIN.
  • Udział w imprezie należy potwierdzić, uzupełniając i wysyłając KARTĘ UCZESTNICTWA pocztą elektroniczną na e-mail: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl, nie później niż do dnia 27.03.2022 oraz dokonać opłaty za stoisko najpóźniej do 4.04.2022.




Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/klient.dhosting.pl/muzeumwsi18/muzeumwsiopolskiej.pl/public_html/wp-content/themes/muzeumwsiopolskiej/single-mwp_events.php on line 75