Istnieje możliwość prowadzania działalności handlowej podczas organizowanych na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu imprez plenerowych.
- Ofertę handlową należy przesłać drogą mailową na adres imprezy@muzeumwsiopolskiej.pl, w określonym przez organizatora terminie
- Oferta musi zawierać opis produktu przeznaczonego do sprzedaży oraz jego fotografię
- Przesłanie oferty handlowej dotyczy zarówno wystawców, którzy pierwszy raz chcą wystawić swoje produkty podczas imprezy, jak również tych, którzy brali już wcześniej udział w przedsięwzięciach organizowanych na terenie Muzeum
- Ze względu na specyfikę miejsca oraz ograniczone możliwości wystawiennicze organizator zastrzega sobie prawo do decydowania o doborze oferty handlowej
- Po zapoznaniu się z ofertą organizator informuje wystawcę czy produkt zakwalifikował się do sprzedaży podczas imprezy
- Pierwszeństwo w przyznawaniu miejsca pod działalność handlową podczas imprez mają twórcy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Twórców Ludowych, handlowcy prezentujący rękodzieło ludowe oraz handlowcy sprzedający wyroby kulinarne wpisane na listę kulinarnego dziedzictwa
- Po zakwalifikowaniu produktu do sprzedaży, organizator przesyła droga mailową do wypełnienia KARTĘ UCZESTNICTWA oraz REGULAMIN
- Udział w imprezie należy potwierdzić, uzupełniając i wysyłając KARTĘ UCZESTNICTWA pocztą elektroniczną na e-mail: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania dokumentu
- W przypadku gdy KARTA UCZESTNICTWA nie zostanie dostarczona do Muzeum w określonym terminie, organizator zastrzega sobie prawo do decyzji o wykreśleniu danego wystawcy z wykazu uczestników
- Ze względu na ograniczone możliwości wystawiennicze, powierzchnia stoiska własnego podczas imprezy obejmuje minimum 2 m maksimum 6 m długości oraz maksymalnie 3 m szerokości
- Jednemu wystawcy przysługuje jedno stoisko podczas imprezy
- Osoby, które zostały zakwalifikowane do udziału w imprezie jako wystawcy, zobowiązane są okazać dokument potwierdzający dokonanie opłaty za stoisko przy wjeździe do Muzeum w dniu imprezy
- Nie jest dopuszczalna sprzedaż towarów, które nie zostały określone w przesłanej do Muzeum ofercie oraz nie zostały zaakceptowane przez organizatora
- Opłata za korzystanie z terenu Muzeum (stoisko handlowe) w dniu imprezy jest wyższa o 100%
- Nie ma możliwości dokonania opłaty po imprezie
- Uczestnicy nie stosujący się do w/w zasad oraz REGULAMINU, nie będą mieli możliwości udziału w kolejnych przedsięwzięciach
ODPŁATNOŚĆ ZA UDOSTĘPNIENIE TERENU POD DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWĄ:
stoisko własne wystawcy | 30,00 zł brutto/m2 |
---|---|
markiza | 60,00 zł brutto |
½ markizy | 30,00 zł brutto |
stół | 40,00 zł brutto |
½ stołu | 20,00 zł brutto |
Uwaga: dodatkowa opłata za śmieci pozostawione na terenie Muzeum Wsi Opolskiej oraz opłata za korzystanie z przyłącza elektroenergetycznego, podlegają indywidualnym wyliczeniom, określone są w Karcie Uczestnictwa
DO POBRANIA:
REGULAMIN UCZESTNICTWA W IMPREZACH
KONTAKT Dział Udostępniania i Edukacji
oferty wystawienniczo-handlowe | E-MAIL imprezy@muzeumwsiopolskiej.pl |
TELEFON 77 457 23 49, wew. 114, 115 |